ge mig en ipren!

Trodde verkligen inte den här dagen skulle gå så fort som den gjorde. klockan är redan kvart över fyra och jag slutar om 45 min:)

Att dagen gick så fort kanske beror på att jag har fått massa samtal och 1000 ordrar känns det som=p Sen fick jag även besök av ett företag som säljer första hjälpen produkter, och då fick jag ta det mötet sa min chef=p Hade noll koll på vad vi hade för ngt, så fick gå runt och visa, massa saker hade redan gått ut som behövdes bytas. Sen kom en man från Länsförsäkringar och hjälpte med mig pensionssparande och försäkringar. Så gissa hur ont jag har i huvudet nu, hur mkt information på så kort tid. Så ska bli skönt att få åka hem snart.

Efter jobbet så ska jag ner på stan och reklamera serumet, hoppas det görs utan tjafs av tjejerna på Make up Store, har fått en känsla av att dom är rätt dryga på Make up store här i Södertälje. Lyckades få ut lite serum idag innan jag sminkade mig, och vad jag kan se nu så är jag inte alls fläckig som jag annars brukar vara:) Ska även förbi JC och kolla om dom har några bra jeans till mig, hoppas hoppas.

Nu ska jag fortsätta med mitt jobb..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0