från södra till mariekäll och från mariekäll till karlhov

snart 1½ timme kvar till jag får gå hem, eller hem och hem, jag ska till gymmet med Joe!

Dagen har gått ganska fort, inte lika fort som jag skulle vilja=p Skrev igår om en lgh i Mariekäll som jag kanske skulle få hyra i andra hand. Blir inget med det längre. Tjejen som skulle hyra ut ville bara hyra ut så 2an blev en 1a, då hon tänkte ha sina möbler i sovrummet. Men jag känner då att  jag hyr hellre en egen lgh än att ha ena rummet som förråd. Men nu har jag hittat två lgh i Karlhov. En 1a på 32 kvm och en 2a på 70 kvm. Det lät som på killen som ringde om lägenheterna att jag kunde få ta över en av dom om jag ville, jag behövde bara kolla på dom. Det roliga i det hela är att jag vet vem den som har 1an, en barndomskompis syster, världen är allt liten!

Så nu hoppas jag på att 1an ser bra ut så jag kan tänka mig att bo där:) Inflyttningsdatum är 1 februari, så jag hinner planera och så:) Mitt mål var ju att flytta innan jag fyllde 21 så jag kanske fixar det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0