Buset Avslöjat

Har varit och kollat på en lägenhet på stan, på St:Ragnhilldsgatan som ligger mitt emot Luna. Jag och Linnéa var och kolla på den i måndags kväll. Det är en etta på ca 40 kvm med ett stort kök, rätt så stor klädkammare och badkar i badrummet. Den är ganska fräsch, man behöver inte göra så mkt på en gång. Det hade varit några där innan och kollat så jag var inte så säker på att jag skulle få den.

Sen ringde killen som har lägenheten i onsdags och berättat att han hade pratat med sjävla hyresvärden och bad mig ringa henne. Ringde henne på en gång men då skulle hon inte komma in förens idag. Så idag prata vi lite och hon tog mitt personnummer, fick även veta under dagen att jag är den enda hon har pratat med, så det är till 90% säkert att jag flyttar ner till stan den 1 februari=D 

Det enda som kan hindra mig nu är att jag inte blir godkänd som hyresgäst eller att dom hittade har hittar ngn annan hyresgäst. Så på tisdag får jag ev det slutliga beskedet om lägenheten:)

Kommentarer
Postat av: carro

grattis =)

2008-11-29 @ 15:16:57
Postat av: Moa

Vad roligt, hoppas det går bra!

2008-12-01 @ 20:41:56
URL: http://moaq.blogg.se/
Postat av: Kurran

Carro & Moa: Tack så jätte mkt:)

2008-12-02 @ 08:16:07
URL: http://kurrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0