5 månader och jag är 21!

Okej att man får ålderskriser när man blir 30, 40,50 osv! Men att ha ålderkris när man är 20 och 7 månader är nog inte normalt? Inom dom närsmta åren ska jag hitta någon utbildningen jag kan läsa, gifta mig (verkligen ngt jag vill göra i livet, helst innan 30) och skaffa barn (hur vore livet utan barn?). På ett sätt är det ju väldigt lång tid till 30, men jag vet hur jävla fort det kan gå! Tex gymnasietiden, kändes som vi bara gick i skolan en månad eller ngt, usch nu får jag ångest!  Och är det någon mer än jag som tycker 21 låter så jävla vuxet och seriöst?

Slut pratat om ångest! Idag är det fredag och det känns underbart! Känner på mig att det kommer gå fort på jobbet idag, jag har mer än en hel vecka att fakturera, så jag har att göra idag! Ska bli kul att träffa Mimmi ikväll :) Har inte träffat henne sen Halloweenfesten=/ Ska bli kul med mys med tjejerna ikväll!

Upptäckte nyss att jag är fullbokad tre helger i rad december
5-7 - Åka ner till Felcia med tjejerna och fira Felicia
12  - Julbord med jobbet (tror jag missar Idolfinalen i år igen!)
13  - Födelsedagsfest i Sthlm för Elin (Johannas syster)
19  - Felicia ska ev fira sig hemma i Söderälje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0