40-åring som kollar på Stjärnor på is och Dansbandskampen

Från och med idag kan jag kallas för en 40-årig kärring! För idag väljer jag lugn kväll framför tvn med min underbara Linnéa ist  för att party med min galna partybrudar! Men kan säga att det är väldigt skönt!

Idag har jag, Linken och Katta varit i Skhlm och shoppat:) Kul att få träffa Katta, har inte setts sen i somras. Blev mkt shopping, ett Skin Serum från Make Up Store, kavaj från H&M, och ett linne från Gina tricot. Var ute efter ett par jeans, men inga satt så bra att jag köpte dom=/ Lite småpanik, eftersom jag bara har ett par jeans..
Ikväll har jag och Linnea färgat mitt hår, bort med den fula utväxten! Mellan färgningar har vi bla kollat på Stjänor på is och Dansbandskampen. Så just nu känner jag mig inte alls som en 40-åring med 3 utflygna barn som är på korgen och roar sig! Nästa vecka blir det faaan utgång=p

Snart väntar ansiktsmask och 2 filmer, Irené Huss och What happends in Vegas!

Ha så kul brudar ikväll, festa för mig och Linken med!

Katy Perry - Hot ´n Cold

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0