Julbord Imorgon!

Tillbaks till verkligheten igen! Redan efter 30 min på jobbet ångrade jag mig att hade gått till jobbet, skulle vara så mkt skönare att ligga kvar i sängen. Men tur gick dagen jätte fort, skönt det! Ägnade nästan hela dagen åt fakturering, och sen svara i telefon. Och många kunder hade märkt att jag varit sjuk, har ju bara varit sjuk i två dagar=p När jag svarade sa dom: Men Hej! Är du tillbaka, vad var du för sjuk, hur är det nu osv, kul att kunderna frågar:)

Efter jobbet idag åkte jag ner på stan och fixa omslagspapper och allt annat man ska ha till julklapparna. I år har jag bestämt mig att jag ska lägga ner mer tid på julklapparna, så jag har köpt paketlack som jag ska pyssla med i helgen:) Sen blev jag upphämtad av pappa för att sedan åka till Elgiganten och lämna in mobilen för lagning! Inga problem att lämna in den, men tyvärr fick jag ingen lånetelefon:( Det som var ganska roligt var att killen kände igen mig=p Förklarade att jag varit där förra veckan med min kompis som lämna in sin kamera för lagning. På ngt sätt kändes det som han flirta med mig, haha!

Imorgon är det julbord med företaget, ska bli grymt kul! Känner mig bara lite stressad, måste hem och fixa hår och smink på 1 timme! Funderar på att ta en tidigare buss hem=p Blir nog ingen alkohol för mig, endast ett glas vitt vin till det kalla och såklart glögg:)

Dagens bilder


"Paketpyntet"


Klänningen jag ska ha imorgon och på julafton:)


The Killers - Human

Kommentarer
Postat av: Moa

Jättefin klänning!

2008-12-11 @ 13:13:46
URL: http://moaq.blogg.se/
Postat av: Kurran

Tack så jätt mkt:) Ses ikväll!

2008-12-12 @ 08:38:19
URL: http://kurrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0