Fullt Upp Idag!

Om 9 dagar är det julafton, kan inte fatta att det har gått så fort! Och jag har bara köpt en julkapp, panik, ja tack! Men som tur vet jag vad alla ska få förutom min farmor=/ Sen är det skönt att jag och min bror ska gå ihop och köpa alla julklappar ihop, så behöver inte jag lägga ut allt:)

Efter jobbet idag ska jag förbi Willys och köpa röd karamellfärg som dom inte hade på Coop igår!! Får se om jag ska göra pepparkakshuset ikväll, för jag måste städa mitt rum idag, fy fan vad det ser ut! Sen måste jag även byta sängkläder, vill inte ens tänka efter när jag bytte senast=p Ska också träffa Mikkis på stan, hon ska låna min kavaj och sen ska jag lämna in mina stövlar på omklackning. Så jag kommer ha fullt upp hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0