Bonde Söker Fru

Den här dagen har gått lika fort som dom andra dagarna, kan inte fatta att det redan är fredag imorgon!

Idag extraknäckte jag på lagret, hur kul som helst att hålla på där ute! Skulle lätt byta en dag där ute än att sitta på kontoret, omväxling förnöjer som man säger:) Blev inget Colorama efter jobbet, orkade inte lägga energi på att få ngn inspiration, så jag åkte hem direkt. Hjälpte mamma med att göra klart biskvierna till jul, och det gick helt okej, trots att jag brände fingrarna ett antal gånger av den varma chokladen!

Sett på Bonde ikväll igen, gud vad jag älskar det programmet! Man får en sån mysfaktor! Shiet vilken jävla kärring jag är, man kan ju tro att jag är 40 eller ngt=p Nu har jag äntligen städat mitt rum, var ju tvungen att göra det idag, så nu är det fint i mitt rum igen;)

Har den senaste tiden fått höra av mina tjejkompisar att jag kan ryta till ibland utan att jag märker det själv, typ som pms svängningar. Fick veta idag av Jörgen att jag ryter til ibland och så sa han: Om du fortsätter så där kommer du aldrig bli gift! Hahah! Så nu måste jag tänka mig för tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0