Toppenvecka!

Blev inte så mkt bloggande i helgen så  här får ni en liten sammanfattning!


Fredag - Idolkväll med Linken, Joe, Mikkis och Moa. Väldigt lyckad kväll trots att Kevin vann Idol, jag gjorde allt jag kunde för att Alice skulle vinna, tror inte mina föräldrar kommer bli glada inför nästa telefonräkning=p Efter att Linken och Joe gått så gick jag och la mig, somna på en gång!


Lördag - Klockan ringde 10, ville bara somna om! Hann med lite pepparkaksbakning, fönstershopping på stan och en hemmakväll helt själv hemma. Somna runt halv åtta och vakna lite efter 21. Kollade på Sex and the city filmen och gick jag la mig sen.


Söndag - Minijul hemma hos Katta med Linnéa och Fia, jätte mysigt var det! Älskar allt som har med julen att göra:) Jag och Linnéa blev avsläppta på Coop efteråt där vi kollade in lite tapeter, men hittade inget, varken jag eller Linnéa. Kvällen spenderades med mamma och pappa som kommit hem från Tyskland!

Känner på mig att det här kommer bli en toppenvecka! Har inte så mkt inplanerat mer än minijul hos Mimmi på lördag med tjejerna:) Kan fortfarande inte träna, så det blir att fixa klart alla julklappar. Ska även få ihop mitt pepparkakshus:) Men det allra bästa! Felicia kommer hem på torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0