Styr Klackarna Neråt I Landet!

Idag bär det av till Malmö(skånsk uttal)!! Väskorna är packade med partyoutfit och allt annat! Nu får malmöborna se upp när 08:orna kommer! Känner på mig att det är kommer bli en oförglömmlig helg som sist vi var nere:) Jätte synd att Linnéa, Mimmi och Johanna inte kunde hänga med, ni kommer vara saknade!

Var uppe till halv ett inatt, fattade inte riktigt att det var så mkt att packa. Sen fick jag sitta och bråka med all musik, min ipod har tydligen gått sönder, eller ngt fel är det iaf. Så fick föra över musiken till mobilen ist som tar dubbelt så lång tid! Så just nu går jag på överenergi känns det som, kommer säkert somna tidigt ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0