Sjukskriven

Satt bara och väntade på det här! Jag är sjuk, halsont och helt mör i hela kroppen! Gick hem vid lunch idag eftersom jag visste att jag inte kunde få så mkt gjort på eftermiddagen. Sen ville jag kurera upp mig för julfesten på tordag! Vill inte missa den för allt i världen! Känner på mig att det kan bli en toppenkväll:)

Malmöresan var helt underbar! Kan inte beskriva med ord, men jag behövde verkligen det! Inte kul precis och åka hem igår! Men tur att helgschemat för resten av året är uppbokat:) Orkar inte skriva ner allt om helgen så kolla in Mikkis inlägg, hon beskriver det utmärkt! En av dom roligaste sakerna jag tar med mig är Felicias reaktion när hon insåg att Johanna var med och Carros bekännelser, haha!

Här bjuder jag på lite malmöbilder:















Resten av bilderna kommer att finnas på FB inom en snar framtid!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0