När Jag Och Felicia Sover, Då Sover Vi Verkligen!

Ingen har väl missat att det har varit jordbävning nere i skåneland?! Min första tanke när jag hörde detta var: Undra om Felicia märkt ngt av jordbävningen? Och det har jag nu fått svar på! Hon har inte märkt ett dugg, hon har lyckas sova sig igenom det hela! Jag lovar att jag hade gjort likadant om jag vore henne, sover som en stock när jag väl sover;)

Det är får mig också att tänka på när vi var nere på Kos i somras och en natt då det hade varit värsta dramat hos våra grannar, bla hade ena tjejen skrikt som en galning pga en kackellacka och sen tuppat av så ambulans och hela kittet varit där! Alla hade vaknat förutom jag och Felicia, och jag låg närmast balkongen! Vi hade inte ens festat den kvällen så jag och Felicia borde ju ha vaknat!

Full fart på jobbet idag med! Förmiddagen gick väldigt fort, så jag hoppas eftermiddagen går lika snabbt! Ikväll väntas pepparkakshus byggning, utan den röda karamellfärgen! Tydligen så har man återkallat all röd färg från butikerna eftersom färgen luktade illa. Sen ska även försöka städa mitt rum som jag heller inte orkade göra igår, bytte iaf lakan, min mamma tvingade mig när hon fick veta hur länge sen det var jag bytte=p

Kommentarer
Postat av: Fellan

Haha, gud vad vi sover när vi väl sover :D Missar ambulanser, stora fighter och jordskalv, omg

2008-12-16 @ 13:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0