Låt Mig Bli Frisk!

Just nu sitter jag och kollar på matchen mellan ssk-Luleå, och sheit vad vi suuuuger! Redan 0-2 i första perioden!

Vakna av att jag hade huvudvärk och ville bara ligga kvar i sängen. Men skulle ju till mormor så det var bara att palla sig upp ur sängen och fixa lite frulle! Pepparkaksbakandet gick bra trots rethosta och snuvande! Hann med en veva på stan efter, hittade lite jag ville köpa, men orka inte prova allt=p

Ikväll blir det en väldigt lugn kväll. Bror min åker upp till Sthlm snart så jag blir helt själv ikväll hemma. Tänkte beställa lite mat, för jag har ingen ork att fixa ngn, sen sitta framför tvn hela kvällen. Funderar på att kolla på Sex And The City filmen. Sen blir det sängen ganska tidigt, måste sova bort min förkylning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0