Dags För Uppdatering!

Vet att jag har varit grymt dålig på att uppdatera den senaste veckan, men har inte haft ngn lust eller ork, och då känner jag bara att det blir en massa trams ist!

Var som sagt på Axa på juldagen, och alla vet ju hur det blev! Skit!!! Eller det är ju bara det som känns eftersom det blev kaos i slutet! Håller verkligen med om att det som händer i slutet av en kväll verkligen gör ens utgång! Men jag kan erkänna att jag hade ganska kul innan, hängde mest i schlagertältet, konstigt nog;) Jag och Linnéa ägde dansgolvet hela tiden=D

Annandagen hade jag ont i huvudet nästan hela dagen. Åkte till mormor med familjen och fira lite jul med moster och hennes gubbe. Fick ett highteck strykjärn av dom! Skit bra, för nu slipper jag lägga ut en massa hundralappar på det! Sen blev resten av helgen lugn, satt typ bara hemma och gjorde inte alls mkt! Var rätt nära utgång i lördags, men Johanna och Felicia banga! Kanske för att klockan var 23:20 på kvällen;)

Idag var jag tillbaks på jobbet,kändes helt okej! Men det var lite att göra och ringde inte alls mkt! Kändes som att jag kunde varit hemma;) Efter jobbet var jag och klippte mig, blev rätt så mkt eftersom jag inte klippte mig på jäääätte länge! Så nu är det ganska kort igen, så på med löshåret igen!


Och imorgon ska jag ev köpa tv!! Hittade en 37 tum för bara 5000:- Så nu är det inte mkt kvar till jag har ett helt hem! Funderar även på att köpa dvd om man hittar någon bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0