Bloggtorka It Is!

Shiet vad jag har varit dålig på att uppdatera den senaste tiden! Men kan säga att jag har haft fullt upp hela helgen med saker. Så det ska bli vädligt skönt med lov snart:)

Den här helgen har jag hunnit med mkt! Har bla varit uppe i Sthlm med Linnéa och julshoppat! Gjorde världens fynd genom att köpa juldagsklänning och nyårsklänning för totalt 650:- Det är inte dåligt! Sen har det varit minijul hos Mimmi med tjejerna, blev verkligen en toppenkväll! Måste bli en tradition tycker jag:) Sen hade jag och Felicia sleepover hos mig, jätte mysigt! Jag kollade äntligen på Sunes Jul som Felicia och Johanna pratat om så mkt! Åh gud vad rolig den var:)

Söndagen spenderade jag i pjamas fram till 16 då jag tog tag i mitt liv och började göra julgodis och en saffranslängd till jobbet! Och det gick jätte bra:) Meningen var att jag skulle slå in lite julklappar, men tiden räckte inte till;)  Och saffranslängden gick verkligen hem på jobbet, alla tyckte den var jätte god och det tog inte lång tid innan den var slut! Jobbat på som vanligt idag, och tiden gick lika fort!
 
Imorgon slutar vi 13 och jag vet inte hur jag ska hinna med allt, för helt enkelt jobba dubbelt så fort imorgon:) Nu är alla julklappar klara förutom korten vi ska ge till mormor/farmor. Ska lämna in imorgon så får jag det klart på en timme:) Känner mig grymt stressad för imorgon. Ska fixa med korten, jag och Linnéa ska ev hämta våra julklappar, vi ska klä granen här hemma, slå in alla julklappar. Och helst vill jag vara klar med allt till kl 19:30! Önska mig lycka till, det behöver jag=p

Helgen i bilder


Klänningen jag ska ha på nyår


Julbordet hos Mimmi


Felicia, Carro och Mikkis


Nästan alla samlade utom Felicia och Johanna


Kortet vi tog som vi ska ge mormor och farmor


Min bror är skit stolt över att han köpt en tröja för 900:- =p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0