Back To Work!

Har bestämt mig att gå tillbaka till jobbet imorgon! Jag får panik att bara vara hemma och inte göra ett skit! Behöver all lön jag kan få tills jag flyttar i februari. Blev en besvikelse av filmen Love In Manhattan, det var en bra story, men inget jag kommer vilja se igen. Hann aldrig se Sex And The City..

Blir en lugn vecka framför eftersom jag är sjuk, ingen träning och ingen alkohol! Måste bli frisk helt enkelt. Ska ev på 23 årsfest på lördag, men ska ta det lugnt, sen blir det att åka hem i tid. Har några dagar på mig att bestämma mig.

Nu ska jag gå och lägga mig så jag är pigg för en ny arbetsdag!

Kommentarer
Postat av: Linken

Krya på dig gumman!

2008-12-10 @ 14:08:22
URL: http://nightlife.se/linnea
Postat av: Elin

Kom på festen! Det blir grymt drag :)

2008-12-11 @ 22:51:30
Postat av: Karin

Linken: Tack gumman! Hoppas vi ses idag! :)

Elin: Hade verkligen sett fram emot festen, men jag är fortfarande förkyld och kommer helt enkelt inte orka festa på lördag. Johanna får festa för mig;)

2008-12-12 @ 08:37:42
URL: http://kurrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0