Ångesten Är Borta

Skrev igår att jag hade ångest inför flytten, men nu är den som bortblåst:) Längtar jätte mkt till att få mitt eget boende! Få gå på ikea och köpa en massa saker, vet inte hur många gånger jag drömt om att få storhandla på Ikea;) Nu väntar en stor jakt på en billig Divan soffa (har inte lust att köpa en för 5000-6000:-) ett vitrinskåp där jag jag ha mina spritflakor och mina fina Line glas:) Måste leta rätt på en rätt så billig tv, pappa föreslog att jag skulle kolla på mellandags rean. Men ska kolla runt bland mina kontakter;)

Idag är det full fart på jobbet igen! Efter jobbet ska jag ner och träffa Mimmi och Johanna, ska bli kul:) Synd att inte Linken kunde hänka på:( Ska inskaffas lite julkort som ska skickas ut bla. Sen blir det väl middag någonstans på stan:)

Kommentarer
Postat av: Moa

(Om afron) Jag vet inte riktigt, men jag gillade också hans pass, man rycktes verkligen med i dem.

2008-12-03 @ 15:44:37
URL: http://moaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0