VISSTE INTE ATT DU HATADE MIG SÅ MKT ;)

Om två timmar slutar man, känns helt underbart:) Dagen har gått rätt fort..

Efter jobbet blir det en dejt på stan med tjejerna:) Kul att vi alla kan träffas samtidigt!! Blir att äta på stan, annars hungrar jag ihjäl mig, och trots att jag inte har ekonomi till det egentligen så får jag offra mig;)

Södertäljepolisen ringde mig idag, dom tror att dom har hittat min cykel=D Men ramnumret stämde inte ihop med det jag hade skrivit, men visste inte om det rikigt stämde. Så skulle kolla kvittot när jag kom hem. Men hoppas verkligen det är min cykel! Dom hade hittat cykeln på Åsovägen...Trodde inte du hata mig så mkt;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0