HELGEN SOM VAR . . .

Hallå igen! Hann inte med ngn bloggning i helgen. Som vanligt kommer en resumé som vanligt;)

Fredag - Blev upphämtad av mamma för att handla lite mat för helgen. Fick springa till bolaget, skulle inte ha drickan själv. Man får stå ut med mkt när man är 20=p Milla och jag hade filmkväll.

Lördag - Åkte ner på stan med Linnéa N. Gick runt och strosa på stan, blev ingen shopping för min del. Linnéa hittade två snygga t-shirtar på JC:) Blev en brunch på gammla Waynes, prata lite spontant att åka ner till Göteborg ngn helg framöver:) Hoppas det blir av!! Linnéa hängde med mig hem efteråt och gjorde lite mat, fläskfilé, pommes och beasås! Vi hade även hyrt ngn film som jag inte riktigt fatta vad den gick ut på. Stod att det skulle vara komedi, men kallar inte det komedi=/ 
Söndag - Kollade klart på One Tree Hill. Har insett att jag inte har ngt liv! På mindre än en vecka har jag sett klart på hela säsong 4!! Sen umgicks jag med Johanna hemma hos Elin och Rikki. Kom hem runt kvart i nio och somna en timme senare;)

Johanna!
Vet att jag har sagt det här ett antal gånger, men jag finns här för dig, dynget runt! Kommer ihåg hur vi fanns där för varandra förra gången det hände, när det inträffade mig och dig nästan samtidigt. Och se hur bra vi klarade oss utan dom där "svinen"!! Vet att du kommer klara det den här gången också!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0