SNÄLLA, KAN NGN GE MIG EN LÄGENHET!!!

Är så jävla trött på att få allt skit här hemma! Varför är det alltid så att det älsta barnet ska få all skit?!?!
Från när man var barn och för all framtid kommer man få all skit!! Trött på att mina brosa ska få glassa omkring
och inte behöva göra ngt! Behöver bara sitta framför datan 12 timmar per dag!
När jag får hjälpa till med tvätt, städning, matlagning och annat så kanske han bara behöver klippa gräsmatten en gång i månaden, och då gör han inte ens det bra!!
Blir anklagad för att jag tror att jag bor hotell bara för att jag kaske inte tvättar en maskin under en helg, lägger mig i soffan efter jobbet(igår när jag hade ont i huvudet), kankse inte strykt mina kläder på länge, eller helt enkelt bara råkar glömma ringa hem om jag är med mina kompisar!
Så snälla, kan ingen ge mig en lägenhet?? Kräver inte så mkt, bara jag få flytta härifrån så dom verkligen inser vem det är som tror att han bor på hotell!!!



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Har inget att göra med att du är äldst. Det har med att du är tjej att göra, I promiss you! Puss

2008-08-13 @ 11:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0