SEX AND THE CITY

Igår umgick jag med Johanna, Elin och Rikki. Det blev pizza och Sex and the city filmen:) Fortfarande lika bra!
Det blev tyvärr ingen kladdkaka, men det skulle vi ta på fredag ist=p Var hemma runt 22 då det blev en snabbdusch och sen sängen, men det tog tid för mig att somna, blev jätte pigg vid 23:S

Idag blir det jobb till 16, inte en enda sekund senare! Sen ska jag hem och fixa i mitt rum, bomnedslags varning! Sen ska jag lägga in bilderna från i lördags:) Så jag har en del att göra ikväll. Sen hoppas jag att jag kommer i säng i skaplig tid!

På lördag kör vi tjejer!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jaaa, på lördag kör vi!

2008-08-21 @ 21:18:08
URL: http://miamo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0