NYA MÅL INNAN JAG FYLLER 21!!

Har letat lägenheter som en galning på internet ikväll. Var förbi stadshuset idag och hämtade uppgifter på olika privatvärdrar idag. Gav inte mig så mkt info, eftersom det bara står vilka fastigheter det är och vem det är som hyr ut, inga telefonnummer. Så jag och Linnéa kommer få sitta framför hitta.se och enrio en hel vecka framåt. Men det är det lätt värt det! Jag ska bara ha en lägenhet innan jag fyller 21, mitt nya mål i livet just nu=p
Fick även några bra tips från min gammla arbetskompis Fia om hur jag skulle göra;)

Annars har dagen varit lugn. Efter jobbet träffade jag Felicia och Johanna. Vi åt på Nancys och gick runt på stan och kolla lite. För mig blev det lite nya träningskläder:) Nu är det bara skorna som fattas..

Nu blir det sängen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0