LISTAN IS BACK!

Lovar du att vara ärlig?Kan jag väl.
Du heter: Karin Charlotta Jansson
Smeknamn: Kurran, Kullaaaan, Kurre
Låt just nu: Bethany Joy Galeotti - Halo (One tree hill)
Beroende av: One tree hill ;)
Favoritkaraktär(er): Har jag sagt att jag är beroende av One tree hill?
Vem behöver du mest just nu: Kärlek!!
Vad tror folk om dig? Hoppas dom tycker om mig, men jag vet att jag kan bli jävligt dryg ibland
Stämmer det? Att jag är snäll hoppas jag på:)
Vad får du oftast komplimanger för? Hört att jag har en fast rumpa? Hahahaha!
Vad säger du för att imponera på någon? ÖH? Jag vet inte?!?
Hur imponerar man på dig? Gör ngt jag inte skulle kunna tro om personen i fråga
Brukar du skratta för dig själv? Hahahaha! Jaaa!!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Låter bra :) Puss
Vilken är din favoritmålning: Ingen spc, men är jätte nöjd med en jag gjorde i nian, grymt snygg!
Var bor du? Radhus med min familj lite utanför Ronna
Trivs du där: Oftast. Var ett bra ställe att växa upp på, trvis men vill flytta hemifrån!
Äger du några converse: Yes, ett par mörkblå som jag knappt använt!
Festar du mycket: Om 6 helger i rad är mkt;)
Sprit, cider, vin eller öl: Beror på vad jag är sugen på. Men skulle aldrig köra bussen med vin=p
Brukar du bli för full: Inte så ofta
Vad har du för mobil operatör: Tele2Comviq
Är du allergisk i mot något: Nej
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: Få fastanställning och egen bostad!
Hur svarar du i mobilen: Beror på vem som ringer
Vem ringde du senast? Mimmi tror jag
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Frågade om hon hade beställt några lysrör..
Antal timmar sömn inatt: Ca 7 timmar
Sov du ensam: Ah =/
Tycker du om din pappa: Min pappa är bäst!
Brukar du komma i tid: Försöker alltid komma i tid!
När mår du bra: När jag är med mina underbara vänner<3
När blev du fotad senast: På efterfesten förra lördagem
Hur känner du dig nu: Seg
Vanligaste färg på dina kläder: Oftast ngt färgglatt:)
Vad tycker du om fötter: Bra att ha, men inte fina för 5 öre!!
Är du smart: Njaa..
Är du aktiv i skolan: Går inte i skolan längre..
Vad saknar du: En pojkvän skulle inte sitta fel just nu;)
Hade du en bra kväll igår: Ah, brorsan fyllde ju år:)
Favorit dryck på morgonen: Jucie eller mjölk
Rakar du benen: Självklart!

När brukar du gå och lägga dig: Runt 23 tiden

Är du blyg? Nej
Sysslar du med  någon idrott: Cyklar över 5 mil i veckan, men ska göra träna i höst!
Vill du hellre ha mail än brev: Brev är mkt mer roligare!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag vet inte..
Hur mycket krävs det för att du ska bli full: 5 cider kanske
Har du spytt offentligt: Inte vad jag vet
Vad är det pinsammaste du har gjort på fyllan: För mkt!
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Haha! Ingen aning!
Är du nöjd med ditt liv: Helt okej!
Om inte, vad vill du ändra på? För mkt
Kategoriserar du dig själv i någon speciell stil: Klär mig i det som jag tycker är snyggt!
Är du bortskämd: Absolut inte!
Vad gör du i morgon: Kollar på One tree hil och sen träffar Linnéa N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0