JAG ÄR HANDIKAPPAD FÖR ATT JAG SLUTAR 15 PÅ FREDAGAR!

40 mintuter kvar till jag slutar:) Sen ska jag ner till polisen och kolla på en cykel som kan vara min. Hoppas hoppas det är min bara! Det roliga är att polisen jag har haft kontakt med tror inte jag skulle ljuga om det var min cykel eller inte. Hon sa ngt med: Jag känner på mig att du inte är en person som skulle ljuga om att det var din cykel.

Fick veta ngt väldigt kul oss Johanna förra lördagen. Hon hade haft en diskution med sin farmor och dom hade börjat pratat om arbetstider och då berätta Johanna att jag slutade 15 varje fredag. Då hade hennes farmor frågat: Är hon handikappad? Men Johanna fick aldrig rikigt bra svar på detta. Så jag förväntar mig nu att jag får ett handikappstillstånd den dagen jag tar körkort=D

Kommentarer
Postat av: Mia

Haha, vad konstig fråga :P

2008-08-22 @ 18:54:24
URL: http://miamo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0