FREDAGS LISTA:)

Nämn något som gjorde dig glad igår: Jag fick veta att jag blir fast anställd den 1 oktober:)
Vad gjorde du kl 08 imorse: Började jobba
Vad gjorde du för 15 min sedan: Hade fikarast
Det sista du sa högt: Okej, då vet jag!
Det senaste någon sa till dig: Okej, då vet jag!
Vad har du druckit idag: Te
Vad var det senaste du åt: En bulle till fikar
Vad var det senaste du köpte: Kräftor;)
Vad är det för färg på din ytterdörr: Mörkbrun
Vad är det för väder hos dig nu: Molningt och ca 15 grader
Godaste glassmaken: Är ingen glassälskare. Men jordgubb och kokosglas går alltid ner
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja, kanske
Sover du tungt: Haha! Om jag inte vaknar av att grannen nere på Kos skriker som fan kl 4 på natten!
Drömmer du mardrömmar: Nej, mest när jag var liten
Trivs du med ditt jobb: Trivs jätte bra!
Favoritklädsel: Mjukiskläder:)
Favoritlåt just nu: Hela albumet av Mamma Mia!!
Vad ser du om du tittar till höger: En fax
Vad gör dig glad just nu: Att det är lunch om ca en timme:)
Vad ska du göra härnäst: Vattna blommorna tror jag
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Lite småseg
Favoritgodis: CHOKLAD!!
Kläder just nu: Skjortklänning, tajts och pumps
Sommarplaner: Sommaren är ju slut!
Hur många kuddar sover du med: Två st
Spelar du något instrument: Nej
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska
Vad är viktigast för dig: Mina vänner och familjen!
Är du kittlig: Ah!
Snarkar du: Fråga min vänner;)
Stjärntecken: Vädur
Äckligaste insekten: Hööm. Inte så rädd för insekter, men kackerlackor är inget att leka med=p
Stökigt eller välstädat: Vill alltid ha det välstädad, men vet de fan om jag har det;)
Längtar du mest efter just nu: En lägenhet och jag och Linnéa kan flytta til!!! Ge mig en nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0