EFTERSOM SOMMAREN VERKAR VARA SLUT SÅ LISTAR JAG!

Sommaren 08

- gjorde du något i sommar som du aldrig gjort för?
Åkte till Kos

- dog någon som stog dej nära?
Nej!

- vilka länder besökte du?
Bara Grekland

- är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha 2009?
4 veckors semester

- vilket datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas?
4 juli

- största misstaget?
Inga misstag

- har du varit sjuk eller skadat dig?
Nope

- bästa köpet?
Ipoden!

- vad spenderade du mest pengar på?
Fickpengarna på Kos

- gjorde någonting dig riktigt glad?
Vännerna<3

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008
Just dance!

- var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare sommar?
Jag var nog gladare

- vad önskar du att du gjort mindre?
Åt en massa onyttigheter!

- hur tillbringade du midsommarafton?
Hemma hos Johanna med en massa vänner

- blev du kär i sommar?
Nope

- hur många förhållanden
Noll

- favoritprogram i sommar?
<3ONE TREE HILL <3

- bästa boken du läste i sommar?
Läser nästan aldrig några böcker

- bästa upptäckten?
Vet icke

- något du önskade och fick?
Nope

- vad gjorde du första dagen på sommarlovet?
Har inte haft sommarlov sen jag gick i 9an. Har jobbat nästan hela sommaren

- finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
En egen lägenhet och lite kärlek

- hur vill du beskriva din stil sommaren 2008?
Bekvämt

- vad fick dej att må bra?
Mina vänner!

- vem saknade du?
Pass

- bästa nya människorna du träffade?
Norrmännen på Kos ;)

- sommarens sötaste?
Min mormor ;)

- sommarens hetaste?
Kos, 40 grader i solen, haha!

- sommarens största kärlek?
Ingen

- sommarens snällaste?
Vännerna får jag nog säga igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0