DAGEN BÖRJAR GÅ MOT SITT SLUT

Helt okej dag! Firade brorsan när jag kom hem från jobbet. Han hade beställt pizza, så jag får väl cykla Mälaren runt imorgon!! Massa dataprylar fick han i present. Nytt tangetbord, datamus, miniräknare, cdfodral (från mig) och en massa annat. Tyvärr var det bara mormor och min syssling som hade tid och komma hit.
Lite besviken att många från släkten inte ens hörde av sig! Och man blir lite irriterad när man går på andras födelsedagar men dom kommer inte på sin egen födelsedag! Känns som släkten glider ifrån varandra mer och mer..tyvärr=/

Imorgon är det helg! Äntligen, som jag gick runt och sa minst 10 gånger idag på jobbet. För första gången på 6 veckor ska jag inte dricka alkohol! Ska bli skönt! Men nästa vecka kör vi igång igen då älsklings Johanna firar sin 20-års dag:)Längtar redan som en galning=D

Saknar att umgås med mina tjejer!! Kan vi inte börja i gymnasiet igen så vi kan ses varje dag igen, saknar det så himla mkt! Och om några år kommer vi ses ännu mindre, då vi ev har man och barn att ta hand om..

♥Linnéa.Johanna.Mimmi.Emma.Mikkis.Mia.Moa.Jessica.Sandra.Martina.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0